Saturday, December 5, 2009

学习交托

我有信心吗??能排除一切的困难吗??我真的要离开了,不久的不久。。。离开大马,到新的环境。。。
不知将来的将来会发生舍么事。。。虽然觉得距离没舍么问题,但它始终会始终问题。。。
erm.....其实我也不需担心太多吧。。。我应该乐观点。。。
靠着那加给我力量的,凡事都能做^^学习交托,凡事相信~
谢谢你给的信心,谢谢你的鼓励及确认。。。

4 comments:

╰★Aя 贤╮ said...

jiayou

Anonymous said...

long long long time no see le...
dunno u still remember me bo... i'm ur 'grandpa' in primary sch... all i have to say is +you u can do it haha....

Anonymous said...

if u still remember me come facebook find me ... haha about the primary sch de pic there can find me and us our old classmate...
hope u didnt forgot us... haha ... ^^

Do|2i5 said...

去澳洲念书没什么好烦恼担忧的,因为你的责任就是读好书,反而是你父母应该每个月操心给你寄钱。
加油,我支持你!学成归来~